Odpovede na najčastejšie otázky nájdete v našom FAQ na tému záruky all-inclusive alebo kompletnej opravy.

Žiadosť o opravu a vybavenie opravy
Žiadosť o opravu
Jednoduchá cesta k oprave elektronaradia . Vyplnením jednoduchého formulára a jeho odoslaním objednáte bezplatnú dopravu. Náš prepravný partner Váš stroj vyzdvihne a dopraví do profesionálneho servisu Festool. Ak by ste potrebovali pomôcť s vyplnením formulára alebo mali iné otázky, radi Vám ich zodpovieme na Tlf: +420 481 645 167, alebo na maile: customerservice-cz@festool.com.
Vybavenie opravy
Hneď ako k nám dorazí vaše náradie, preveríme, či ide o záručný prípad. Keď bolo vaše náradie registrované pre záruku all-inclusive1 a je v záručnej lehote, môžete čerpať výhody našej služby kompletná oprava zdarma2. Oprava je potom pre vás kompletne bezplatná – prevezmeme aj náklady za klasické opotrebovateľné časti a prepravu.
Ak už náradie nie je v záručnej lehote, po analýze poruchy dostane od nás cenovú kalkuláciu. Aby sa celkový čas opravy skrátil, uveďte prosím limit výšky nákladov. Ak by náklady na opravu tento limit nepresiahli, vaše náradie hneď opravíme.
- Záruka all-inclusive platí pre všetko náradie značky Festool zaregistrované do 100 dní od dátumu kúpy. Platia záručné podmienky firmy Festool, ktoré si môžete pozrieť na www.festool.sk/sluzby.
- „Kompletná oprava zdarma“ sa vzťahuje tiež na akumulátory a nabíjačky, ale nie na ďalší spotrebný materiál, príslušenstvo a na demontované zariadenia, ani na škody
spôsobené nesprávnym použitím, použitím neoriginálnych dielov a škody spôsobené dlhodobým nadmerným zaťažovaním.